STRONA GŁÓWNA

Sport

Galeria

WYCIECZKI W ROKU SZKOLNYM 2007/2008

Wyjazd do Torunia  na Festiwal Nauki i Sztuki                                   25-04-2008

Wycieczka do Zakopanego                                                    28.05-30.05-2008

Pierwszą atrakcją naszej wyprawy był spacer po Krakowie, niestety w strugach wiosennego deszczu udało nam się zobaczyć Kościół Mariacki, dziedziniec Wawelu, Smoka Wawelskiego, Sukiennice. Droga z Krakowa do Zakopanego była długa i męcząca, czego przyczyną był remont torów. Drogę umilaliśmy sobie śpiewem. Wieczorem dotarliśmy na miejsce. Pierwszego dnia w Zakopanem udaliśmy się na pieszą wycieczkę na Gubałówkę. Zjechaliśmy w dół wyciągiem krzesełkowym, po czym poszliśmy na Krzeptówki i pod Wielką Krokiew. Wieczór umililiśmy sobie wyjściem do kina na premierę filmu "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki". Atrakcją kolejnego dnia było wyjście nad Morskie Oko. Mogliśmy tam podziwiać piękne widoki. Ostatniego dnia naszej wycieczki wjechaliśmy na Kasprowy Wierch. Przed powrotem do domu spędziliśmy dużo czasu na Krupówkach. Wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.

więcej zdjęć

Wycieczka do Łeby                                                               9.06-10.06-2008

W dniach 9 - 10 czerwca odbyła się edukacyjna wycieczka do Łeby. Brali w niej udział uczniowie klasy Ia, Ib i Id, pod opieką p. Alicji Fąs, p. Joanny Berndt i p. Doroty Knioły. Głównym celem wycieczki było zwiedzenie jednego z najciekawszych parków w Polsce - Słowińskiego Parku Narodowego.

Uczniowie po przyjeździe i zakwaterowaniu odbyli długi spacer wzdłuż łebskiego wybrzeża Morza Bałtyckiego. Po drodze widzieli port i zwiedzili ten znany kurort nadmorski. Wieczorem po obiadokolacji, odbyły się konkursy i zabawy z nagrodami, w których gimnazjaliści bardzo chętnie brali udział. Potem wszyscy obowiązkowo obejrzeli jeden z meczy Mistrzostw Europy - Holandia - Włochy.

Następnego dnia po śniadaniu, cała grupa wyszła w kierunku Słowińskiego Parku Narodowego. Około południa młodzież doszła do największej atrakcji tego parku - Wydmy Łąckiej. Jest ona najwyższą i zarazem jedyną ruchomą wydmą udostępnioną turystom. Jedni odpoczywali, a inni świetnie się bawili -  - turlając się albo zbiegając z tej wielkiej "góry piasku".

Droga powrotna do Łeby odbyła się lasem, w którym gimnazjaliści obserwowali charakterystyczną dla tego parku faunę i florę. Około 1600, zgodnie z planem, grupa wyjechała w kierunku Wyrzyska.

Wycieczka wszystkim się podobała i na pewno pozostaną z niej niesamowite wspomnienia!!!